Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




torsdag 30. august 2012

Dilemma på en helg vanlig torsdag no.10

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner etter forrige innlegg. 
Nå har jeg tatt helga (velfortjent syns jeg selv), og håper å få tid til litt
Busteblogging. Og - siden det er torsdag, tar vi et dilemma. Long time, no see, liksom.

Klare?


Aldri mer varm mat eller aldri mer kald mat?

- Hva velger du? -

 

7 kommentarer:

Ingamor sa...

Aldri mer kald mat. Denne var litt vrien for er så mye godt som er både varmt og kaldt.

Anna sa...

Aldri mer varm mat, mest fordi d hadde vært utrolig klønete å være avhengig av ovn/micro for å kunne spise.. Å når man i tillegg har matallergi mot ting som melk eprodukter og tomat++ er varmmat inspirasjon til tider laber.

Åshild sa...

Jeg er mer avhengig av brødskive enn middag.

Frihet sa...

Aldri mer varm, er jo avhengig av brød og melk til frokost.

Guri sa...

Aldri mer varm mat.
Vanskelig den der ;)
KLÆM

Anonym sa...

Nå har jeg lest ditt forrige innlegg og vil gratulere deg så mye!

Det er et krevende prosjekt du har startet på, så jeg ønsker deg lykke til!

Vanskelig å velge mellom aldri varm eller kald mat. Såpass vanskelig-enkelt valg nekter jeg å ta, men kan opplyse om at jeg foretrekker varm te framfor kald!

Villa Wonka sa...

Hmm… vanskelig dilemma den gangen her :-) Men tror jeg må si meg enig med et par andre her. Aldri mer varm mat, for klarer meg nesten ikke en dag uten brød og salat.

Klem Kristin

Related Posts with Thumbnails