Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 2. april 2012

Trekning

Da var påsken 2012 offisielt i gang, og etegildet har startet.
Bustefamilien har vært på hyttetur i helga, og det ble mye mat og lite give away-trekning. Nå er det imidlertid gjort, med 255 små lapper i et påskeegg (som jeg ikke rakk å dokumentere i farta), men disse ble altså trukket ut:




Lene Anette


Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!
Send meg en mail (adresse i venstre marg)
med navn og adresse, også dukker det brått opp noe
fint i postkassa. 

Til alle dere andre: Tusen takk for at dere ville delta!
Jeg er helt overveldet over responsen! 
Det ble trukket 255 (!) lodd,
og Bustebloggen har i tillegg fått 41 nye følgere.
Velkommen skal dere være alle sammen!
Jeg håper dere har lyst til å fortsette å følge med på
Bustefamiliens galskap videre også.

Nå er det ut og gå tur med en venninne før det blir bena på bordet.
Jeg ønsker DEG en fin kveld!

Vi blogges!

 

5 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

næææææ - hællemåne. Første gang jeg har vunnet noe her inne! Og den flotte gevinsten da! Og jeg som har bursdag i april en gang! Gosh! Tusen tusen takk, mail kommer. Nå ble jeg overraska ja!!!
Klem fra Inger

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til de heldige! Og god påske!

sisselastrid sa...

I alle dager!!!
Vant eg????
Kvapp nesten når eg såg namnet mitt ;)
Det va en fin påskepresang det!
Tusen hjertelig takk :)

Ønske deg og resten av Bustefamilien ei superduper påske vidare :))))

Klem

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Gratulera så mykje til dei heldige vinnerane :)

Bli gjerne med på give awayen
inne hjå meg.
Klem Birgit

Huldra sa...

Gratulerer så mye til alle vinnerne! :)

Moro med sånn respons.
Ruslet meg nedover hos deg, og koste meg med påskeglimtet.
Ønsker deg og dine en riktig god påske. :)

Related Posts with Thumbnails