Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




lørdag 31. mars 2012

Morgenstund? Gull?

"Selvfølgelig, kjære deg! Du skal få lov til å slippe å stå opp klokka seks på en lørdag. Jeg står opp med veslekæll jeg, så kan du sove. Null stress! Jeg tar og gir ham en dusj også, jeg."


En dusj. På badet. Som ligger ved siden av soverommet. Med en gutt som høres ut som om neglene blir dratt ut one by one når han dusjer. Selvfølgelig kjære. 


Mon tro hvorfor jeg, da jeg omsider ramlet inn i drømmeland igjen, drømte at både mann og barn dro til Japan, uten meg, for en tidagers periode? Tilfeldig? Underbevissthet?

Hevn må pønskes ut. 

Ha en flott lørdag - med eller uten dusj og Japandrømmer.


 

P.S. Husk give awayen som trekkes i morra. Meld deg på HER!

10 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Artig skrevet. Ikke alle dager det er like enkelt!

Ønsker deg en fin lørdag.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei, he, hærlig disse gutta - det kalles omtanke! Godt ment, men de kommer ofte litt skjeivt ut! Kl. 6 på en lørdag passer for de under 2... og de som er over 50! Man blir muligens mer morgenfrisk med alderen?!!

Ønsker dere en flott lørdag, og en herlig, lat påske!

Klem Cathrine :-)

Den Grønne Baljen sa...

Herlig du skriver =)))

Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
Ønsker deg en fin påske =)

Kerstin

Hilde sa...

Herlig! Nå måtte jeg le :) Jeg ser det hele for meg. Det er mange fedre som ikke skjønner at mødre sover lett og hører det meste ;)

sisselastrid sa...

Hahahaha!!!
Ja, så utrulig omtenksomt...

Ha ei flott helg vidare ;)

Klem

Stine Westmoen sa...

Tipp om jeg er glad for at vi har lyddør mellom soverommene og stua...

PS: premien har ankommet Nesebakken, så sender den på mandag videre til deg!!

Ruskemamma sa...

kjenner altfor godt til den dessverre.. her fant de ut at de skulle ha diskotek rett utenfor soveromsdøren, samtidig som de hadde på tv`n og diskuterte høylytt akkurat hvor på gulvet de skulle skifte bleien på snuppa.. er det virkelig mulig? bah.. ;) god påske snuppa!

Huldra sa...

Jammen staaakar da! Han prøvde jo. Å tenke lenger enn nesen er jo ikke alltid like lett for et kjønn som ikke skjønner bæret av multitasking. -Eller slenge nesa på dørstokken når man skal sove. ;)

Underbevisstheten roper ferie! Noen timers husmorferie kan sikkert gå an. Noen ganger er det allright. :)

fryd&forandring sa...

Skrekk og gru! Både til japandrømmer og negleuttrekkingshyl... Vi har hatt et par dager (lykke!) hvor poden OG storesøster'n har sovet til mellom 7 og 7.30.. men i dag skulle han jammen våkne kl. 05.50! Klokkeslett som starter med 05 er heeelt uaktuelle her i gården. Ikke det at han bryr seg, men han får en kjip og doven mamma den første halve timen. Ihvertfall.

God påske og hent deg inn på dag-duppene!!

Klem

Fru Andersen sa...

Hihihi, godt ment da;-)

Hjemme igjen fra hyttetur eller? Måtte le godt da jeg leste kommentaren din, skjønner godt du streser med å pakke og komme dere avgårde. Jeg bli rett og slett sint av slikt, og dersom jeg får kritikk fordi jeg har glemt noe når vi kommer frem, ja da SMELLER det skikkelig!

Håper dere koste dere og at lillegutt fortsatt sover som bare det natten igjennom;-)

Klemmer!

Related Posts with Thumbnails