Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




lørdag 19. februar 2011

Bloggfavoritter - en award

Av selveste Cecilie med bloggen Shabby, slitt og bare mitt, fikk jeg for en drøy uke siden en ærefull award. Hun ønsket et alternativ til alle de "vanlige" awardene, og startet sin egen. Hun kalte den for Mine bloggfavoritter, og tenke seg til - jeg var én av hennes tre bloggfavoritter. Her er hva hun skrev om Bustebloggen:


"Hun skriver utrolig bra, jeg storkoser meg med hennes underfundige tekster om smått og stort, koselige bilder, herlige humor og dessuten også en flittig blogger som er flink til å legge igjen kommentarer. Første gang trodde jeg det sto DUSTEBLOGG, ha,ha - men denne dama er langt fra dust, snarere tvert om! En klok og velreflektert blogger jeg har stor sans for!"

Jeg ble utrolig glad, og utrolig rørt. Den vesle Bustebloggen min? Noens favoritt? Utrolig! Ballen er nå kastet videre til meg, og det er jeg som skal presentere tre av mine bloggfavoritter. Jeg følger mange fantastiske blogger, deriblant Cecilies Shabby, slitt og bare mitt, så det å velge ut bare tre har ikke vært enkelt. Likevel har jeg klart å bli enig med meg selv, og de tre favorittbloggene mine er tre flotte blogger som dere virkelig bør ta turen innom.



Rosesommer er en allsidig blogger som blogger alt fra interiør til scrapbooking, og hun har en egen evne til å sette sammen ord og bilder på en humoristisk måte. Rosesommer er en av de bloggerne jeg ikke har tid til å besøke hver eneste dag, rett og slett fordi hun skriver så bra, og jeg liker å sette av god tid når jeg skal besøke henne. Hun har alltid en festlig historie på lager, enten i form av et innlegg, eller i en av sine mange kommentarer. En mild og god blogg, så absolutt verdt en titt. 



Bergljot er i likhet med undertegnede en hverdagsblogger, og gjennom små og store innlegg får vi et innblikk i hennes hverdag som trebarnsmor og ansatt i Staten Den Norske. Bergljot er fantastisk med ord, og det er vel så ofte hennes fiffige formuleringer som får frem latterutbruddene, som fjaseriet. Nylig var hun nominert som årets morsomste mammablogger, og det var en velfortjent nominasjon, for morsom - det er hun definitivt!



LykkeLise var den første interiørbloggen jeg dumpet borti her i Blogglandia, og hos LykkeLise har jeg det siste året hentet masse inspirasjon. Både når det gjelder interiør og mat har hun mange ideer, og det er alltid spennende å titte innom. Hos LykkeLise føler man seg alltid velkommen, og hun skriver med både varme, humor og energi. LykkeLise og jeg bor dessuten i samme by. Ved et par anledninger har vi møttes, og jeg kan forsikre om at dama er like sprudlende i virkeligheten.

Så nå, kjære damer, er det opp til dere om dere vil ta utfordringen videre. I såfall: Start med å kopiere det som er skrevet om deres egen blogg, og så er det bare å komme med anbefalinger.

Og til alle dere søte mennesker som la igjen så gode ønsker under forrige innlegg: Tusen takk! De gode ordene varmet. Jeg er på bedringens vei, men lommetørklær og nesespray er aldri lenger unna enn en armlengdes avstand. Jeg har imidlertid gått fra liggende til sittende, og er fornøyd med det. Jeg har også fått enda flere følgere (jøje meg!), og velkommen skal dere være! Jeg er litt dårlig på å følge opp med bloggrunder og kommentarer rundt omkring, men jeg håper det kommer seg i takt med formen.

Ha en flotters lørdag og helg alle sammen!

 

9 kommentarer:

RoseSommer sa...

Å hallois!
Det var moro!! Også jeg som ikke har hatt så veldig spennende innlegg i det siste, da!! Har ikke opplevd så mye. Har vært litt flink til å trene i de siste og er noe inni granskauen sliten! (Ikke som mannen min som måtte ta Paracet etter siste spinning-time, riktignok...)

God bedring til deg!
(Og du; egentlig ville jeg jo anbefalt deg helt, helt først blant mine favorittblogger, men da får jeg velge noen andre å sende videre til.)

Frøydis sa...

Så heldig du er da, og så så fortjent!
Du skriver fantastisk bra, og som jeg har sagt før..gleder meg til hvert innlegg!!

Ha en fin søndag og fortsatt god bedring!
Klem fra meg

Mira sa...

Gratulerer! Du skriver kjempebra.

Ei utfordring til deg på bloggen min, viss du vil!

God søndag videre. klem,

SjarmogKaos sa...

Hei!! Så fint innlegg!! Her var det en ny blogg som jeg ikke visste om (berglijot), så nå MÅ jeg jo innom hennes blogg! Flotte anbefalinger! Ha en fin uke!! Klem Cecilie

InstatreffNorge sa...

Åååå nå ble jeg rørt her! Så flotte ord da gett *snufs* og jeg er en av dine 3 vennen:):) Gjett om du gjorde meg glad:):) I heart u :):)
Tuuuusen takk! Skal sende den videre så snart jeg klarer å velge mine 3:)

Håper formen din har bedret seg i løpet av helga da:)

Go klem

Anonym sa...

Tusen, tusen takk for fine ord! Ble glad nå, og snart blir det innlegg;-)

Hilsen Bergljot

Christine sa...

Grattis med award, og veldig fortjent :) Ser eg må sjekka ut nokre eg ikkkje har sett før :)

Håpe formen din komme seg dag for dag :)

God bedringsklemma sende eg deg :)

Fru Andersen sa...

Gratulerer med fortjent award!

Håper formen er bedre;-)

Flotte blogg-favoritter du nevner her!

Klem-klem!

Siven sa...

Jeg vil så gjærne forære....

Award og utfordring!

http://siviso.blogspot.com/2011/03/min-frste-utfordring.html

Related Posts with Thumbnails