Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




fredag 19. februar 2010

Solskinn i postkassa

I går var det hyggelig å titte ned i postkassa. Vanligvis er den full av regninger, men i går var regningene byttet ut med solskinn. Nærmere bestemt et solskinnskort, og det var hyggelig. Solskinnskortet, som var datert Valentines Day, kom fra vår kjære estiske venninne, Liisi.


"Thank you for bringing more sunshine to my life!
Lots of love, surprises, laughter and joy
to every dag that passes.
Kallistades, Liisi."

En enkel liten hilsning som virkelig bragte litt ekstra solskinn inn i våre liv også, en snøfylt torsdag i februar. Tusen takk Liisi (som er kjempeflink i norsk)!

Og når vi først snakker om små gleder i hverdagen, så kan jeg jo oppdatere dere litt på fasteplanene mine. Jeg skulle finne tre ting som gledet litt ekstra hver dag, og her er ukas små gleder:

Søndag
Ludde var fortsatt varm når jeg våknet, vi var på hyggelig grilltur i skogen, filmen The Holiday

Mandag
Det var relativt lett å stå opp, jeg oppdaget at vi hadde bare én innlevering denne uka (ikke to slik jeg først trodde), jeg fikk nye strikkeoppskrifter til Quick Knit

Tirsdag
Jeg ble ferdig med å male bokhyllene, god middag med masse tzatziki, min bedre halvdel lovet meg en god unnskyldning
(jf. maleprosjektet)

Onsdag
Jammen var det ikke lett å stå opp i dag også, mannen min lagde middag, jeg fikk en venninne på spontanbesøk

Torsdag
Vinter"ferien" startet, jeg innredet masse på arbeidsrommet (bilder kommer), Bones

Fredag
Jeg kom meg opp til planlagt tid, mannen kom tidlig hjem fra jobb i dag, vi bestilte pizza til middag

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails