Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




fredag 12. februar 2010

Er snart mann!

Jammen kan vel jeg pusse opp også, like godt som hvilken som helst mann!?

Stramme til skruer - check
Dra ut eventuelle spikere - check
Drikke brus - check
Sparkle alle smutthull - check
Pusse av overflødig sparkel - check
Drikke brus - check
Støvsuge - chech
Sparklet helligdager fra forrige sparkelrunde - check
Drikke brus - check

Mannfolk: Gå å ta dere en bolle!

Her skulle det selvsagt stått en flaske Coca-Cola,
men det gjør det ikke.

 At sparkelstøvet gav meg et mystisk utslett anser jeg som en bagatell i det alt mulig rart gir meg utslett. At pussekloss til sandpapiret hadde vært en klar fordel kan jeg også se, men pusseklosser er for pingler! I stedet velger jeg å se det positive i at jeg ikke skal i flotte selskaper i helga - henda mine ser ut som sandpapir (!); blodige og sprukne etter tre timers iherdig pussing. Man I'm good! Selvtilliten er på farlig høyt nivå, og arbeidsrommet har en anelse testosteron i lufta. Mandig nok venter jeg bare på av min kjære skal komme hjem fra arbeid så vi kan dra og handle maling (bilen min er på service i dag, ellers skal jeg love deg at det hadde jeg fiksa glætt sjæl. Kanskje da, jeg ser ikke så godt forskjell på farger...). Dette går veien, og enn så lenge holder tidsskjema - jeg tok da ikke prosjektledelse som bachelor for moro skyld! (Jekke seg ned et paaar hakk snart kanskje? Før fallet blir for høyt?)

Hammer'n min oser kanskje ikke av
testosteron, men...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails