Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




fredag 10. mai 2013

Made by Bustenellik

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, men jeg vet jo at jeg likevel ikke gjør det, men nå gir jeg snart opp altså! Her har man knapt kommet seg på bena og ut i arbeidslivet igjen etter en måneds sykemelding, og så blir man fullstendig slått ut av en kraftig forkjølelse! Det føles som om universet står og slår meg i hodet med en spade, mens det skoggerler av den skrante helsa mi. Hva gir'u meg?


Nåja. Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Det har jo plutselig blitt vår, så tida jeg har ligget på sofaen og sløvet, har jeg brukt til endelig og fått heklet en vårlue til veslekæll. Den i ull begynte å bli irriterende varm for ham, så det var godt at mora endelig fikk ut finger'n og fiksa en ny en i bomull.  Jeg har også kommet i gang med lua til bunaden, men den får han pent holde ut med at blir i merinoull. Buandstøy er bunadstøy!


Jeg syns det er utrolig moro å hekle om dagen. Det er så gøy å ha funnet et håndarbeide som til og med jeg får til! Ingen harde masker og skjeve arbeider, ingen undertråder som slår knute på seg eller mønster som jeg ikke forstår. Problemet er bare at jeg hekler mer enn vi trenger her i huset, så er det noen som har lyst på hjemmeheklede luer Made by Bustenellik, så må dere gjerne ta kontakt. Mailadressen min finner dere i venstre marg. 


Her skal resten av fredagskvelden brukes til å ligge på sofaen og pleie forkjølelsen (ja, jeg syter og ja, jeg vet det). Foran oss ligger det en hektisk helg som ikke tar hensyn til pottetette bihuler. Heldigvis er det (nesten) bare kos som står på programmet, og det er fint å tenke på.

Jeg ønsker deg som titter innom en god helg,
og håper at du har noe fint på programmet også?


 

4 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

God bedring ♥

Nydelig lue! Blir nok en liten som blir veldig god og varm med denne!

Ha en super helg!

Klem fra Hilde

PS: Konkurranse hos meg om du vil være med!

Villa Wonka sa...

Så fin lue :-) Flink du er!

God helg og god bedring!
Klem Kristin

molar85 sa...

Masse god bedring, så håpe jeg dere kosemoser dere resten av helgen til tross for tett nese og forkjølelse.
OG du er knall flink å hekle!!

Siddis back home sa...

Håper du blir bedre snart! Veldig gøy å hekle, ser du har mye fint , god lørdag hos deg, den tilbringer vi over Atlanteren!

Related Posts with Thumbnails