Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




onsdag 4. april 2012

God påske

Onsdag kveld.
Bustemannen har endelig tatt påskeferie.
Busteliten sover søtt.


Matskapet er fylt.
Lam og sjokolade er på plass.


Huset er rent.
Påskepynten er på plass.
På bildene er litt av pynten på kjøkkenet vårt.


Foran oss ligger dager med sosialt samvær med venner og familie,
lek og moro med Busteliten, grilling og masse kos.


Litt tid til å ligge på sofaen og se på TV og å spise godteri
blir det forhåpentlig også. Påskenøtter er en selvfølge,
og jeg har allerede valgt meg ut noen filmer.


Har du spennende planer for påska? 
Uansett håper jeg den blir fin!

Jeg kommer nok til å blogge litt i påsken også,
og jeg håper at akkurat du har lyst til å titte innom.

Vi blogges!


 

P.S. Lene Anette: Du vant produkter fra Holmegaard i give awayen. 
Kan du være snill å sende en mail med kontaktinformasjon slik at jeg kan videresende til leverandøren?

9 kommentarer:

Gotteriogsann sa...

En riktig så god påske til deg og dine.

Klemmer fra Heidi

Monica fra Moxas Univers sa...

Så hyggelig påskesteming det var hjemme hos deg.. Her hos meg har jeg pyntet med gjerdesag, malingsbokser og alskens verktøy og duppedingser.. I morgen skal jeg servere lam til svigers... krysser fingrene for at jeg ikke får sagspon i maten.. hehe...

Ha en god påske :)

Klem Monica

Vivishagerom sa...

Du har pyntet veldig fint!

Ønsker deg også en kjempe fin påske!

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige påskebilder!
God påske til deg og dine - kontakter deg etter påske en gang :)

Røsslyng sa...

Så fint de har det! Og den påska di høyres meget bra ut:) Me stikk på hytta til svigerfamilien i morgon, greitt å ta litt data- og tv fri! Ynskjer deg også ei riktig god påske:)

Jijji sa...

Ønsker deg en god påske! Nyt den!

Klem fra Jijji

InstatreffNorge sa...

God påske til deg og dine vennen,
nyt den til fulle :):)
Gleder meg til lam, godis og filmer jeg også:) nettopp åpnet det nyeste Boligdrøm=lykke:):)

Klem Lise

Anonym sa...

Høres ut som om dere får en fin påske!

sisselastrid sa...

Så koselig pynta til påske!
Fint å sjå at fleire fremdeles pyntar med påskekyllingar ;) (det gjer eg og nemnlig - for påske er gult)

Ha fine og late dagar!

Klem

Ps. brev på vei i posten snart til deg ;)

Related Posts with Thumbnails