Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




torsdag 22. mars 2012

Romance - the Bustemannen way

Forleden kveld kom temaet tid opp her i Bustehjemmet, og hvordan tiden har det
med å gå så fort. 

Bustemannen: Ja, vi har jo vært sammen i over syv år allerede.

Vi møttes like før jeg fylte 18.

Bustenellik: 2005, 2006, .... , 2012, ja! Det har vi jammen. 

Og så blir det stilt. Samtalene våre stagnerer stadig vekk
etter godt og vel syv år sammen. Det er bare sånn det er.

Romance - not! the Bustemannen way

Bustemannen er en god ektemann på alle måter,
men spesielt god på komplimenter og den slags,
det er han ikke. Der er han ille mann. 
Så, jeg tenkte at jeg kunne gi ham litt drahjelp...

Bustenellik: Du syns det har vært litt ålreit de siste syv årene, eller? 
Du har hatt det litt greit, liksom?

Min kjære Bustemann ser på meg, og så sier han: 
Ja, ja! De dagene jeg har vært på turer og sånn har vært helt topp!

Gleden er fullt og helt på min side, kjære!


 

Pst! Har du husket å melde deg på give away HER?

8 kommentarer:

Monica fra Moxas Univers sa...

Haha... utrolig herlig! Moxamannen er veldig romantisk og sier søte ting hele tiden.. MEN.. når det kommer til romantiske gaver er han helt blåst! For et par år siden fikk jeg blant annet penger til trening til jul.. hehe.. kortet var noe slik; her får du startkapital til treningsopplegget ditt! Elsker deg!

Men toppen av alle gaver jeg har fått er så fantastisk at jeg MÅ lage et eget blogginnlegg om det.. MED bilder.. for den gaven blir det fleipet om i vår familie den dag i dag, selv om det er 5 år siden.. hehe..

Men du får være glad for at turene deres er et godt minne for han da ;) Og så lenge turene betyr så mye er sikkert alt det i mellom til å leve med og ;) hehe...

Masse bloggklemmer fra meg :)

Mormorfarmor Inger sa...

Han høres ganske normal ut synes jeg ;) Ingen store overraskelser, trygg og god ♥

Unknown sa...

Hoho, klem på dåkke begge :o)

sisselastrid sa...

Hahahaha!!!!
No lo eg godt,
det hørtest nesten ut som min mann :))
Og no har vi vore ilag (også sidan eg fyllte atten) i 19 år!!! Og gift i snart 11 ;) Ikkje så mykje romanikk her i gården heller - men han er ein flott mann og super pappa ;)

Ha ei super helg :)

Klem

Ps. Ventar i spenning på ka du brukte pengar på i Pur Glede sin nettbutikk ;) Åse har utrulig mykje fint og er i tillegg ei flott dame :)

Anonym sa...

Å huffda.. den var ikke god.

Stine Westmoen sa...

Hahaha. Nå måtte jeg le høyt her!

Ja digga sausenebbet jeg også. De hadde noen som var mindre også, så kanskje jeg må sjekke i morra om det er flere igjen...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, en helt normal mann.

Villa Wonka sa...

*ler* Høres ut som et typisk mannfolk ja. Handymannen er akkurat sånn han også ;-)

God helg!
Klem

Related Posts with Thumbnails