Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




torsdag 17. juni 2010

I'm beautiful



Det er visst ikke bare høysesong for sommeravslutninger;
det er tydeligvis tiden for Bloggernes Prisutdelinger også.
Beautiful Blogger er den fjerde awarden på én uke,
og det må jeg si jeg er fornøyd med.
Denne awarden fikk jeg tildelt av Elisabeth.
Hun som bor Innerst i veien, vet dere.
Et trivelig sted, og døren står alltid oppe,
så det er bare å ta seg en tur.

Med awarden følger det en utfordring (skulle du sett!);
ingenting kommer gratis og ufortjent i våre dager.
Det kreves av meg at jeg skal liste opp syv ting som jeg ønsker meg.
Etter gårsdagens lille shoppingorgie, trodde du kanskje
at jeg hadde fått tilfredsstilt alle mine ønsker, men tro du om igjen.

3. Dessertboller til middagsserviset vårt, Ivoire
4. Barneskjeer i Telesølv
5. To trær til å feste hengekøya til i hagen
6. Flere bøker av Evy Bøgenæs
7. Billetter til John Cleese-show

Noen oppnåelige, andre til å se langt etter.
Alt avhengig av pris og tid.

Nåvel.Det får være nok dagdrømmerier for i dag.
Awarden sendes videre til


Om noen har mottatt den tidligere eller ikke vites ikke,
men ta det som et kompliment i alle fall.

 Tusen takk til Elisabeth, som sørget for at jeg endelig
fikk satt ønskene mine i noe tilnærmet et system.
Og til pappa: Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul! Endelig!




7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Supert, særlig det med to trær til hengekøya. :-)

Pia sa...

Tusen takk, you beautiful blogger! En ære å bli plukka ut av deg! Vet ikke helt om jeg rekker å få gjort noe med den....Men takker og bukker!

Karen i hagen sa...

Evy Bøgenes... Synes jeg husker henne fra ungdomsskolen:) Koselig:)

InstatreffNorge sa...

U are beautifuuuuul snuppa ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Enig med snuppelise over her ! ♥ Grattis med award vennen, denne er velfortjent ! :)

Nattaklem Anette

Siv sa...

Herlige deg ♥
Gratulerer :)

TUSEN TAKK FOR UTFORDRING AV DEG, DEN TAR JEG IMOT OG KOMMER MED SNART VET DU ,)
ops ! stor skrift ble det gitt !!
trøtt her nå...

Ønsker deg en herlig helg vennen ♥
slapp av og kos deg så godt du kan da ;)

Go ` klem fra meg ♥

Anonym sa...

Vet du det nå allerede? Ikke dårlig! Pappa

Related Posts with Thumbnails