Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




onsdag 9. juni 2010

Flyskrekkpoeten slår til igjen

Ja, eller, det vil si... Jeg har fått en award! Dette medfører selvsagt alltid stor stas i heimen og vill jubel over at noen husker på en liten pusling med krøllet hale og nesev... Nei! Den sangen nå igjen! Den har sittet klistret siden i går kveld og jeg er i ferd med å bli G-A-L! Uansett, awarden kommer fra Bergljot, et relativt nytt bekjentskap som gir mye glede og latter.

For én gangs skyld slipper jeg å se meg selv i speilet og finne syv feil,
og det hele skulle være ganske enkelt:

1) Bukke, nikke, neie og si pent tusen takk
2) Gjengi det tiende bildet som ble publisert på bloggen
3) Linke bildet til det tilhørende innlegget
4) Sende videre

Se så! Man trenger ikke å være verken tryllekunstner eller selvransaker! Vi kjører på:

1) Tusen hjertelig takk for festlig award, Bergljot!

2) Bilde:


3) Link

4) Awarden sendes videre til Verdens heldigste mamma, som jeg syns fortjener en liten
oppmuntring etter at hun var uheldig og mistet Gusse i går, og RoseSommer.

Ellers? Hva skal man si? Jo, tusen takk for alle kommentarer på ledningsvirrvarret mitt!
Det er en godt å se at man ikke er alene om å klø seg i hodet en gang i blant.
Nå skal jeg ta meg lesefri helt frem til fredag, og det skal bli SÅ godt!
Ha en flott onsdag alle - både nye og gamle tittere!


1 kommentar:

Frihet sa...

Gratulerer med award!!!

Related Posts with Thumbnails