Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




lørdag 20. februar 2010

Global nedkjøling?

Her på Østlandet har det vært et snøvær uten sidestykke det siste døgnet. Det har snlødd uten stans, og like masse hele tiden.Jeg kan ikke huske å ha opplevd liknende! Det sies å ha vært rundt 700 utforkjøringer på norske veier i dag, og det er egentlig ganske mange. Vi har vært ute på vinterveiene i dag vi også, men den planlagte IKEA-turen får vente til uka. Jeg klarer å smøre meg med såpass tålmodighet når kjøreforholdene er som de er. Så, i stedet for IKEA, dro vi på besøk til besteforeldrene mine. Jeg har dessuten vært på koselig kaffibesøk hos nabo'n (som hadde bakt veeeldig god kake). Kvelden har blitt brukt til ingenting, og det er i grunn litt deilig det også. Jeg har ikke for vane å ta bilder av vinduene våre, men i kveld klarte jeg ikke å la være. Jeg er helt fascinert av all denne snøen. Det ser kanskje ikke så ille ut på bildet, men snøen strekker seg faktisk 22cm opp på vinduet!


♥ Jeg elsker vinter og snø ♥

(Og innser at det er jeg ganske alene om her på Østlandet akkurat nå...)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails