Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




fredag 25. januar 2013

Oooo! Vinduskarm!

Bustenellik er skikkelig kry for tida. 
Jeg har nemlig fått meg... vinduskarm! 


Opptil fler også faktisk, men det er den i stua det liksom er mest stas med.
Det har jeg aldri hatt i eget hjem før, og det er jo gøy!


Fru Andersen skriver i dag så fint om hva lykke kan være,
og en vinduskarm er litt lykke for meg, altså. 
Det skal ikke alltid så mye til. 


Kostbart har det jo selvsagt vært,
og bytte hvert eneste vindu, hvert eneste kledningsbord, 
og mer til, for å få et hus som er i litt bedre stand enn
det som var standarden i byggeåret 1894.

Men, gleden over vinduskarmen
er jo gratis, og den gleder jeg meg over hver eneste dag.
Tenk! Min helt egen vinduskarm!

Jada, jada, jada! Spikerhull skal sparkles og males!

Jeg har brukt lang tid på å kose meg med tanken på hva jeg skulle fylle den med, og jeg har gått på spennende skattejakt i skuffer og skap for å finne de riktige tingene. Med en grønnplante, frostede lykter, lerkekongler og en vase full av garnnøster (digger, digger, digger), har det blitt en lun og fin vinterstemning, syns jeg. 


Og med en titt inn i vinduskarmen i Bustehjemmet, ønsker jeg dere all en fin-fin helg. Nyt den og fyll den med gode minner. 

Vi blogges!
Mer fjas is up and coming nemlig.

 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Lykke :)
Den skaper man ofte selv, nyt livet!

Lekkert! Koselig med levende lys.

God helg og klem :)

Anonym sa...

Den beste vinduskarmen jeg har hatt var så bred og dyp at jeg kunne sitte i den og se på en utsikt som tok meg med på en reise.

Det skal ikke så mye til alltid, nei..

God helg!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så herlig med litt vinduskarmlykke!

Ha en flott fredagskveld og ei fin helg! ♥

Shy sa...

:-) gratulerer med vinduskarm!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig! Og så flott med konglene ♥

Ønsker deg en super helg!

Klem

Villa Wonka sa...

Hehe… kjenner igjen følelsen :-) Var helt fantastisk å få tilbake vinduskarmene her også etter at vi byttet vinduer. Nå er de borte i stua igjen, men kommer mest sannsynlig fort tilbake igjen :-)
Ha en super helg!
Klem Kristin

Evα ♡ sa...

Very nice blog ♥

Fru Andersen sa...

Ja ikke sant, lykke kan fint være en vinduskarm :-) Og ellers enig med deg i det du skrev inne hos meg, det å gå rundt å være så forbasket lykkelig hele tiden er nå egentlig litt creepy spør du meg. Livet består av alt, av alle følelser. Men vi som kan glede oss over vinduskarmer eller en uke uten omgangssyke, vi kan faktisk kalle oss lykkelige, hihi :-)

Related Posts with Thumbnails