Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




søndag 27. februar 2011

Livstegn

Titt tei igjen!
Jada, jeg er i live. Når følgerne faller fra og Frøydis etterlyser meg, er det vel på høy tid med et nytt innlegg. Fraværet skyldes helt enkelt feber, hoste og snørr. Det hang lenge i denne gangen, men nå begynner det å slippe taket (tror jeg).


Dere har for øvrig ikke gått glipp av så fryktelig mye, selv om Bustebloggen ikke har blitt oppdatert de siste dagene. Det har ikke skjedd så mye her i sofakroken, at det har væt noe å skrive hjem om. Strømmen gikk rett før gullspurten til Marit Bjørgen i går formiddag, men det er vel det eneste.


I dag, derimot, har det skjedd litt mer. Ikke sånn kjempemye, men bitte litte grann. For eksempel har jeg bursdag i dag, og nøyaktig klokken 15.17 norsk tid, hadde jeg levd i 12 år og 1212 måneder. Matta kan dere jo gjøre selv. Dagen skulle egentlig vært feiret med kaffeslabberas og pølsefest, men siden både Bustemannen (for jeg smittet selvsagt han også) og jeg lå nede for telling til langt ut på dagen i går, ble det ikke noe av det denne helgen. I stedet serverte Bustemannen frokost og muffins på senga i morges, og etter å ha sløvet foran TV med VM og dårlige filmer noen timer, gikk turen til Peppes Pizza. Feiringen får vi ta neste helg i stedet.


Bortsett fra det, er det rett og slett ikke mye å berette. I mangel på godt nok lyst til å fotografere og vise frem de vakre blomstene jeg har fått i bursdagsgave (halvparten av lyspærene her i huset har kuttet ut i dag (!)), så har jeg benyttet sjansen til å vise frem premiene i Bustebloggens give away. De tre premiene trekkes tirsdag. Har du ikke meldt deg på ennå, er du hjertelig velkommen til å klikke deg inn og ta et lodd eller to. Kanskje blir det nettopp du som trekker et vinnerlodd?

Jeg håper alle sammen har hatt en flott helg i vinterværet. Og siden det allerede er søndag, så er det vel på sin plass å ønske dere en god uke også. Vi blogges!

 

17 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer og god bedring! :-) Som jeg skrev i stad; Det ligger en kul ting til deg hos meg.

Klem Jenny

A K sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Det var en skikkelig kule med forkjølelse gitt. Får håpe du snart er skikkelig på beina igjen :)

Vet du noe mer om hvor langt unna de flaskene er? Er ei her som venter veldig på flaska si for hun skal ha den med på turntrening og jeg visste henne bilde på nettet ;)

Ha en fin bursdag videre :)

klem

Frøydis sa...

Godt du gjør som jeg sier ;-) Men stakkars, skal si du har vært syk...
Blåååås og trøsteklem sendes i bøtter og spann!!!

Feire bursdagen din neste helg? Jo, takk, det passer yyytmerket, klokka skal jeg være der, og hva ønsker du deg?

Prøvde å regne ut den greia der, men hehe...
Får heller følge med på resten av kommentarene og se hvem som får rett!!

Goood bedring og stor binneklem ;-)

Frøydis sa...

Linda, da er du flinkere enn meg, for jeg kom frem til 13!! Hehe...håper vi får Bustenelliken til å flire litt :-))

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

Fant din blogg via bloggen Hverdagsperler, og etter å ha lest flere av dine artige innlegg, legger jeg meg til som følger. Og jagu er'u ikke fra Særp slik som mæ. ;)

Gleder meg til å følge deg videre.

Ha en fortsatt fin søndag og god bedring.

Hilsen
Marianne

RoseSommer sa...

Gratulerer med dagen. Og gaven har du vel fått idag: Gullet til Northug!
Og alderen din: Vær beredet på at du mentalt kommer til å beholde denne alderen iallefall en 30-40 år til. Husk på det neste gang du ser ei gammal kjærring.

God bedring!

SjarmogKaos sa...

Gratulerer med bedring og god bursdag! Klem Cecilie

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer så mye med dagen, nelliken! Håper virkelig dere blir raskt friske så det kan bli kakefest og feiring.

Frøydis sa...

Himmel...GLEMTE å gratulere deg med dagen!!

Tilgi meg hvis jeg synger en sang??
Ja må hon leva ja må hon leva JA må hun leva ut i hundrade åååår----eller no sånt!

GRATTIS med daaagen

Mona Christin sa...

Hei.

Gratulerer med dagen. Kjipt at du er syk da, men det kan en lissom ikke gjøre noe med.

Ha en fin feiring når den enn blir.

Klem Mona C

Pia sa...

Gratulerer med dagen! Du er da fryktelig gammel?

Shy sa...

Gratulerer med dagen unge, kloke dame.
Du må sjå til å bli frisk no!

Kathrine sa...

Godt å høre at du er på bedringens vei, og gratulerer så mye med dagen!

rockefår sa...

Gratulerer med dagen! Og fortsatt god bedring!

Helen sa...

Gratulerer med dagen. Hyggelig at du er tilbake :)

eventyrLise sa...

Gratulerer med gårsdagen :)
Jeg føler meg litt truffet når du sier du har mistet følgere. Jeg har nemlig slettet alle blogger jeg følger fra blogger.com og følger nå heller med bloglovin. Ble så mye tull med blogger. Så meg har du hvertfall ikke mistet. Jeg bare byttet litt :)

Ha en fin mandag!

Huldra sa...

Grattis så mye med dagen! =D

Related Posts with Thumbnails