Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




tirsdag 1. februar 2011

Hundregubbejubileum

er vel riktignok ingen av dere gubber,
men Bustebloggen har passert 100 følgere.
I skrivende stund, er det faktisk hele
111 følgere, og det må jo feires!


Det er at det er så mange som etter hvert har funnet
veien til Bustebloggen, syns jeg er utrolig stas,
og derfor må jo dere gjøres litt stas på også.

 Vær med på feiringen, og bli med på give away da vel?

Det er tre forskjellige premier.


Tirsdag 1.mars trekkes tre forskjellige vinnere.


Kanskje blir du en av dem?


Alle kan delta, og det er slettes ikke vanskelig.


Vinnersjansene dine øker ikke dersom du er følger,
men det betyr ikke at du ikke kan følge Bustebloggen
videre dersom du har lyst til det. Her er alle velkomne!


Bustenellik er også på Facebook om du har lyst til å
titte innom der. Link finner du i venstre marg.

Trekk et lodd eller to opp av hatten,
og bli med på hundregubbejubileum!

Lykke til!


 

Pst! Dersom ikke kommentaren din kommer opp med en gang,
kan det skyldes at jeg har kommentarmoderering et visst antall dager
etter at innlegget er publisert.

115 kommentarer:

rule sa...

Skal si...er jeg først ute til å trekke lodd hos deg:-) Blir gjerne med på feiringen din vet du!!! Lykke til videre!! Klem Ruth

R-15 sa...

Jauda, notér et lodd og et par premier til meg også, takk!

Jennys fire vegger sa...

Klart jeg vil! :-D

Gratulerer med over 100 følgere! Jeg blir med på feiringen og trekker meg 2 lodd. Kjempefine premier!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

No.15 sa...

Huhei, over 100 følgere. Grattis :) Herlig med en give away og jeg er selvfølgelig med :-D

Sorry ang godisbilde. hihi
Men hvis du lager sånne, så kan du spise med goood samvittighet, for det er bare naturlige og sunne ting i.

Ha en finfin dag.

KLEM

Tone sa...

Hurra for ein heil haug følgere! Eg tar to lodd eg gitt ;)

Klem Tone (tone.klaening@gmail.com)

eventyrLise sa...

Jeg vil være med på giveaway :)
Tar to lodd :)

Ha en fin tirsdag!

Unknown sa...

Dette vil jeg være med på å feire.... Så 2 lodd til meg :o)

ha en fin dag videre :o)

Klem fra Mia

Tove sa...

Hei og gratulerer...
jeg prøver lykken med to lodd
Klem TOve

indie sa...

Gratulerer med mange følgere, alltid koselig å se bloggen din i leselisten min. Jeg tar ett lodd.

Frøydis sa...

Grattis med alle de følgerne dine! Vel fortjent sier jeg bare :-)))))
Jeg tar ett lodd ;-)

Nettopp kommet hjem fra en deilig lunch sammen med ei venninne...koselig å gjøre noe annet en vanlig hverdag!!
Skulle bare hatt sol..men det er vel for mye å forlange på en onsdag?

Ha en flott dag videre og klem fra meg

Englehagen sa...

Jeg er med :) 1 fantastisk vinnerlodd på meg:)
Håper flaksen er der,har ikke klaffet ennå gett.
Klemklem

Frøydis sa...

Onsdag ja...skulle bare se om du fulgte med, hehe...

Har linket til deg på fjesboka..ihvertfall delt linken din, så da blir det kanskje 2 lodd på meg da??
Vinnerloddet, sjølvsagt...
På en TIRSDAG!! ;-))

Klems

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd! Så fine ting.

Trultemor sa...

ser innom deg idag og:) Og her e det morsomme ting på gang! Jatakk til 1 lodd:)

Lena sa...

Jeg freistar lykkja igjen hos deg jeg! Så artig at det er så mange som er innom hos deg!
:o)

Christine sa...

Gratulera masse! Skjønne godt at mange vil følga deg :)

Eg e gjerne med i trekninga av fine premia, med 2 lodd :)

Klem.

Janet sa...

Hei! Så koselige premier. Jeg er gjerne med på trekning med et par lodd. Gratulerer med jubileum.

Renate sa...

Gratulerer med så mange følgere!
Jeg har to lodd, takk :)
Klem

Bergljot sa...

Gratulerer med flotte tall;-) To lodd til meg også, takk. Så får vi håpe at jeg er like heldig som forrige gang du avviklet gibort!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God kveld vennen ! ♥

Gratulerer med hundregubbejubileum, dette vil jeg selvfølgelig bli med å feire. :) Med denne overskriften høres det ut som om du har mange gubber gitt, hihi... Men antar at det holder mer enn nok med en bustemann ? Hehe...

Herlige premier alle tre. Da trekker jeg 2 lodd opp av hatten. Ønsker deg en nydelig kveld videre ! ♥

Klemmer fra Anette :)

InstatreffNorge sa...

Hei snuppi:)
Grattis altså, du har virkelig fått mange følgere på kort tid, og det er jo ikke rart så morsomt som du skriver:) Kjempefine bloggen:):)

Bare sier ifra at jeg vil vinne den øverste premien altså, det står navnet mitt på den;);) hihi...

Mld deg angående en kaffe jeg vettu:)

Klemmer

Elisabeth, innerst i veien sa...

Klart jeg vil være med! To lodd, takk. ☺
Og gratulerer med jubileum.

Unknown sa...

Jeg vil gjerne være med på feiringen :) tar to lodd
Hærlig blogg du har som jeg må innom støtt :)
Renate

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg blir med vettu. 2 stk.

Artig med treff. Håper jeg kan komme.

Klem Mona C

kristine steen-andreassen sa...

Må jo være med jeg også. leser jo bloggen din stort sett hver gang det kommer noe nytt vettu ;) morro å følge med deg :D

klem
Kristine s-a

Shy sa...

Eg er no med på dette sjølvsagt, 2 lodd.
Og gratulerer med fine tall!

Jannes lille sted sa...

Hei og gratulerer så masse med så mange følgere!
Jeg vil såklart være med!!
Og tar med meg to lodd
Klemmer Janne Merethe

Anonym sa...

Gratulerer med følgerene dine kjære Bustenellik, så koselig - det må være utrolig stas. Å for noen flotte premier du legger frem for oss lesere - forelsket meg helt i Godt og Praktisk-premien. Dette må jeg bare være med på, har delt og registrert konkurransen din på Konkurransenett.no, dette vil gi deg flere besøkende (forhåpentligvis følgere også:P) og flere deltagere på give awayen, flott flott flott. Gode klemmer fra TonePus, tonelove_89@hotmail.com

Hegeslilleboble sa...

Denne har gått meg hus forbi ja.... merkelige greier:). Gratulerer så mye med jubileum og følgere! Jeg tar to lodd takk!

Unknown sa...

Trekke sjølsagt 2 lodd opp av hatten :o)

Og su e fra Sarpsborg??! Det e faktisk hos Wilhelmine ca 10 min fra Sarpsborg sentrum bloggtreffet ska værr :o) Lage innlegg i mårå. Men det e jaffal på lørdagen kl 17. Klart du tør! Hærligenminhet, litt skummelt må det værr i livet og vettu ;o) Krible i magen min, men av og te må en hoppa uten å tenka for møkje...

Og ekteskapsrådgivningen din... ubetalelig!!!

Anonym sa...

Fin blogg, 1 lodd på meg :-)

line.strandli@gmail.com

Anonym sa...

1 lodd hilsen annemaritorgersrud@hotmail.com :)

Helen sa...

Gratulerer med så mange følgere, alltid oppmuntrende å komme hit. Jeg blir gjerne med på denne fine "give away".
Jeg er allerede din følger.
1 lodd på meg ツ

Storbyliv sa...

♥ Hipp Hurra ♥
Gratulerer med så fine tall =) Og takk for en inspirerende blogg =)

Jeg har delt link på facebook, så 2 lodd fra hatten på meg! =)

Ha en fin kveld =)

Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

hejsa80 sa...

Jeg er med med 1 lodd :)

Anonym sa...

Jeg er absolutt med, med 1 lodd:-)

privatrett(ætt)hotmail.com

A K sa...

så flotte premier du har ordnet da :) En av de kan gjerne få bo hos meg ;)

klem

Kathrine sa...

Hiver meg med og trekker 2 lodd.
Link og bilde finner du i venstre sidebar på bloggen min :o)

Ha en fin dag!

marianne sa...

jeg er med! 1 lodd til meg:)

snubis@hotmail.com

Bjørg sa...

Gratulerer med så mange følgere!
Har linket give awayen din i venstre sidebar, og har lagt deg til som en av blogg favorittene mine
og som følger. Takk for en flott blogg :).
Ønsker deg en god helg!

Bjørg

Anonym sa...

Jeg er med både her og der, trekker meg 2 lodd og krysser fingrene for at vinnerlykken slår til!!

HildeR
mari_gull(ætt)yahoo.no

Caroline Åserød sa...

Gratulerer med så mange følgere! Du er utrolig flink til å blogge da, så det skulle bare mangle!:)

Henger meg på og tar et lodd!:)

caroline.aaserod@gmail.com

Mona Helene Berg sa...

Jammen, da blir jeg med og tar ett lodd da :)

monaberg @ gmail.com

Martilie sa...

Gratulerer med maaange følgere. Kjempekoselig!

Jeg er gjerne med på feiringen og tar 2 lodd :)

Klem til deg

Camilla sa...

Gratulerer!
1 lodd på meg :)

Camilla

Noatunfrua sa...

Jeg tenker så ofte "Ja! Det må jeg huske! Men skal bare...." og så glemmer jeg ut det jeg måtte huske å gjøre før jeg bare skulle... Og å melde seg på jubileet ditt, har blitt nettopp en av de tingene... Men takk og lov for at du minnet meg på det! Så rekker jeg jo å være med uansett :)

Gratulerer med flere og flere og flere følgere! Ikke så veldig overraskende, spør du meg ;) ♥

Bra dere kosa dere på GP i går! :)

Klem!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Er såklart med på denne! Jeg trenger virkelig en fin brødkurv! tvi tvi! Så jeg linker og kommenterer og krysser fingrene for den praktiske gaven :) 2 lykkevinnebrødkurvlodd opp av hatten, tjoho! *♥*

Hide Gard og Glasdesign sa...

Flott blogg du har. Eg oppdaga den no i kveld, og vart følger. Eg vil gjerne vere med på give away.

Veronica S Hide

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd- Superfine premier!

Klem Anette- Som også har give away ;)

Elin sa...

Jeg blir gjerne med å feirer deg:)
Og tar 2 lodd:)

Klemmer Ea

Huldra sa...

Hipp hurra for feiring! Selvfølgelig vil jeg være med, og drysser to lykkelodd i potten. Morosamt! =D

God mandag fra Huldresvima :)

Mamma Sol sa...

Deilig med så mange tilhengere :) Gratulerer! Jeg tar gjerne et lodd :)

FrøkenLinn sa...

Gratulerer med så mange følgere :) Jeg er en av de nye, har fulgt deg en uke ca.. Tar et lodd jeg :) Hilsen FrøkenLinn

Lillian sa...

hei hei!!

dette er veldig spennende! jeg er med på ett lodd!

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Underholdende blogg. Jeg følger, linker og er selvsagt med på spennende konkurranse. Klem Jorunn

Sjøgløtt sa...

Hei :-)
Jeg har akkurat lagt meg til som følger ;-)
Jeg blir gjerne med på din give away.

Mvh Linda N

renate sa...

Hei :) Jeg er en ny følger. Jeg tar ett lodd <3
Ha en nydelig dag.

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla med en lott!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Alfa sa...

Hei. Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd jeg, og krysser fingrene for at jeg vinner en av disse flotte premiene:0)
Ha en super dag.
Klem Alfa

Lykkeliten sa...

Vil gjerne være med å feire:))
Egentlig er vel det rette at det er DU som skal få en hyggelig oppmerksomhet for at du blogger;)
Har litt problemer med bilder på bloggen om dagen, men satser på at den sammarbeider med meg og legger ut link:))

2lodd

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg blir gjerne med og tar et lodd. :-)
Stikk gjerne en tur innom bloggen min og prøv vinnerlykken i min give away. Du kan vinne skilt fra Ramsign.

Trollmora sa...

Jeg trekker 2 lodd! Og et av dem er vinnerlodd altsåååå :) hihi
Ta turen innom meg da, jeg har også Giveaway der inne i hulen min :)

trine sa...

Så morsom konkurranse. Jeg er helt ny her i Blogglandia men jeg blir gjerne med.

reSIRIkulert sa...

For ein hærleg blogg - og ein flott give away! Eg deltek meir enn gjerne med 1 lodd :o)

Anonym sa...

Prøver lykken her med to lodd. TVI TVI! :)

ingerkatrine@yahoo.com

Ha en fin dag :)

Hilde sa...

Hei og hå! 2 lodd til meg! :-)

Lise sa...

Utrolig flott, å en fantastisk blogg :-)

Jeg hiver meg på med 2 lodd å krysser fingre å tær!

Bli gjerne med på min store giveaway, har bladt annet premier fra linnslandsted, utrolig masse flott.. :-) Her er det bare å bli med på facebook å legge bilde med link på din blogg..

Ha en flott dag videre!

Havfruen sa...

Jeg er med!! 2 lodd. FØlger og kommentar:) Har selv annonsert min første GiBort ikveld:) Du er velkommen:))
Klem fra meg:)

Anonym sa...

Jeg tar full pott :)
Her er mitt innlegg om konkurransen:http://www.frujacobsen.com/2011/02/giveaway-hos-bustenellik.html

Bli gjerne med på min giveaway også :) Der kan du vinne herlige smykker :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så utrolig snill du er som har en så nydelig giveaway. Jeg er med, og har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-bustenellik.html

Ha en vakker uke :)

Klem fra Hilde

Mette sa...

Så utrulig flotte gaver :) Snill du er !:)
Tar to lodd :) Blitt følger og liker deg på fjesboka :)
Detta blir spennandes ! !
Gleder meg..
God kveld til deg og dine !
Klem

Helene sa...

Det var noen kjempefine premier du hadde, og jeg blir gjerne med på feiringen! 2 lodd opp av hatten er herved trekt! :)

klem

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Gratulerer med mange følgere:)
Jeg vil gjerne være med giveaway, og tar 2 lodd:)
Legger meg til som følger også, du har en artig og inspirerende blogg:)
Ha en fin dag!

Klem Line E.

månestråle sa...

gratulerer med så mange følgere!!!
Jeg blir veldig gjerne med og trekker 2 lodd :)

Klem Anita

Fiolkransen sa...

Klart jeg vil være med og feire!
Trekker 2 lodd av hatten og håper på vinnerlykke!
Ønsker deg en flott kveld!
Klem fra Thea

Trine sa...

Grattulerer så mye med 111.
Jeg vil gjerne trekke ett vinnerlodd:)
Ha en fin kveld.

Mette S. sa...

Heisan! Datt borti bloggen din og meldte meg som følger tvert! Din måte å skrive på passer meg utmerket :o)
Vil gjerne melde meg på giveaway'en din med et lodd og krysser fingre og tær for gevinst!
Ha en flott helg!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar EN lott :-)

Spacegirl_@spray.se

Konemor - Maria sa...

Mitt første. men ikke siste, besøk hos deg! Flott blogg, herlige tekster - jeg følger deg, jeg.

Ett lodd til meg :)!

Ha en koselig lørdagskveld!

Mira sa...

Gratulerer med 100 følgerer!

Blir så gjerne med på din fine give away, linker.
Så da ønsker eg meg 2 lodd.

Håper du er bedre! Ønsker deg ein fin søndag!

Klem fra meg.

Malin - mine gleder - sa...

Gratulerer så mye md så mange følgere :D

For noen flotte premier du lodder ut!! Håper på litt lykkestøv og melder meg på. Jeg tar to lodd :)

Klem fra Malin

livet på kvasseberget sa...

hei!
så flotte premier, og gratulerer med 100 følgere, ser jo at det er mange fler nå da:)

jeg er selvsagt med og trekker 2 vinnerlodd!

ha en flott søndag.

klem fra kine

Kristin - Puccasverden sa...

Jeg er med og trekker 2 lodd. Herlige premier :)

Ha en fortsatt herlig søndag, og en god uke!

Kristin

Oline sa...

Gratulerer så mykje!! Kjempeflott blogg du har og! Har lagt meg til som følger. :)

Kjempeflotte premiar og! 1 lodd til meg :)

Kari-Anne sa...

Hei, gratulerer så mye til deg! :) Blir så klart med og tar 2 lodd:)
God kveld!
Klem Kari-Anne :-)

Ellen - my royal dream! sa...

Hei!
Blir med på give awayen din! :) 1 lodd :)

Klem Ellen :)

Solbakken sa...

God kveld Bustenellik. For et flott navn! Jeg har linket give away til min blogg og en kommentar er enkelt på en slik fin og inspirerende blogg. Lykke til.

Malin sa...

Jeg er gjerne med!
Tar 2 lodd:)

Ps. konkurranse inne hos meg å:)
Klem Malin

Inger Helen sa...

Et lodd på meg=) Fin blogg du har=)

madebyjulia sa...

fantastisk flott give away:)
Jeg vil gjerne ta 1 lodd:)

Fru Keilegavlen sa...

Åååå, så mykje flott!! Eg tar to lodd,- link og kommentar.

Ann Kristin sa...

Heihei :)
Jeg blir med, og tar 2 lodd.

Ha en fin dag videre
Klem :D

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Tar 2 lodd jeg :-)

Iselin sa...

Herlig blogg og herlige premier!

Tar med meg to lodd for kommentar og for link til deg i min høyre sidebar :)

Over Regnbuen sa...

Ett lodd til meg :)

Timoteia sa...

Til lykke med jubileum! Ett lodd til meg, takk! :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så mye flott :) Jeg er i elendig form, så linker ikke, men satser på at akkurat denne kommentaren var den riktige ;)
Lykke til. Følger deg videre jeg.

Klem fra meg

Silje sa...

Så fin blogg, kommer nok til å følge bloggen din:) og så gøy med give away:))

Silje

Randi sa...

Jeg trives så godt her hos deg, liker så innmari godt måten du skriver på:) Hurra for deg, to lodd på meg:)
Klem, Randi

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med og tar ett lodd :) mkarijord@gmail.com

Gamlefossen sa...

..wow, fra 100 til 15000 på 24 dager. Det fortjener både link og kommentar.. Gratulerer!! Tar to lodd, jeg! Titter innom igjen! :-)

Anonym sa...

Gratulerer med mange følgere.
Nå har du fått en hel haug med nye...
Jeg tar to lodd , jeg :)

Anne sa...

Flott giveaway og flott blogg!
Jeg blir med og feirer..2 lodd takk!
Klem Anne

Den gamle direktørboligen sa...

Jeg blir med på trekning vet du:)
Tar 2 lodd og tenker på den flotte premien.

Klem Linda Merete

Anne Gro sa...

Gratulere med over 140 følgere!!! Ønsker gjerne å bli med på trekningen av denne flotte candyen, og trekker 2 lodd.

Ønsker deg en God Helg :)

Anonym sa...

gratulerer!
vil gjerne være med i trekningen, to lodd
ha en fin dag
/myr

Anonym sa...

hehe her blir jeg jo i knallgodt humør av å være:)

3 lodd på meg, jeg har delt link til deg på facebook:)

Michelle
michellenibe@hotmail.com

Himmelberget sa...

Gratulera med jubileum !!!
Eg trekker 1 lodd opp av hatten :))

Mvh
Jannemor

Unknown sa...

vil gerne være med her 1 lod til mig:)

HusmorDronninga sa...

Oi for et kjekt sted å være!
Fant deg via Jenny.. og kommer helt sikkert igjen!
Trekker 1 lodd i feiringa di :)
Ha en super søndag!

Kjersti

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Fant veien hit hos RoseSommer, så jeg måtte titte inn, og hva fant jeg?? En giveaway! Jeg tar gjerne et lodd!

Gratulerer med godt over 100 følgere, (veien dit føles lang for min del!)og nå fikk du en til! :D

Ann-Kristin sa...

Rekker å få meg eit lodd!

Thora sa...

Jaaaa jeg er med i siste liten og trekker 2 lodd opp av hatten og sier tvi tvi til meg og alle de andre. Gratulerer med så mange følgere, det er gøy for deg :-)) gleder meg til å følge deg videre. Klem fra Thora.

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg fant deg først nå, men har lyst til å være med
på din konkurranse.
Selv har jeg ikke blogg, men deler deg gjerne med
mine 515 venner på Facebook, får jeg 2 lodd da?
Vennlig hilsen Guri Marie.
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Tove sa...

1 lodd på meg...hvis jeg ikke er for sen ;)

Related Posts with Thumbnails