Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




søndag 7. mars 2010

Søndagsprat

Så var det atter søndag, og mens den ene uka snart er historie, er den neste i anmarsj. Tida går så altfor fort! Selv om jeg syns at søndager alltid har vært litt kjedelige dager, så er jeg likevel glad for denne søndagen; i dag kommer jo min kjære mann hjem fra tur! Det skal bli godt å få ham hjem igjen (for da kan jo han ta over fyringa). Veggene er nok lei av at jeg snakker med dem, og kattene føler seg vel kvalt av den veldige omsorgen de har fått et par dager.

I går var jeg på besøk hos nabo'n, og vi hadde en skikkelig jentekveld med hjemmelaget pizza (som var kjempegod!), masse godteri og mye skravling. Den store planen var egentlig å se på film, men vi fikk aldri med oss begynnelsen, og da droppet vi like godt slutten også.

Klar til avreise. Destinasjon: Nabo'n.

Dagen i dag blir nok stille og rolig, og jeg får lese litt mer på den prøva jeg aldri fikk lest så mye til i går. Jeg kjenner meg så absolutt ikke motivert til å lese i dag heller, men onsdagen kommer fort, så jeg er bare nødt til å gi meg med både "jammen" og "men" og sette i gang. Gulrota får være deigen som står til heving på kjøkkenbenken min - den skal nemlig bli til deilige boller med vaniljekrem og sjokoladebiter bare den har hevet ferdig.


Når mannen kommer hjem (forhåpentligvis med en pizzaeske i den ene hånda?) kan vi kose oss med ferske boller!

Middag?

Har du noen spennende planer for dagen i dag?
Uansett ønsker jeg deg en fantastisk fin søndag!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails