Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




søndag 7. mars 2010

Finner ikke ord

Jeg finner rett og slett ikke ord. Jeg har nå tilbragt en time foran TV og sett på "Svinesund - handel i grenseland", og jeg er merket for livet. På gjøremålslista for neste uke var opprinnelig en handletur til Sverige høyt prioritert, men jeg har ombestemt meg. Ikke for noe i verden om jeg vil assosieres med hva jeg i kveld har vært vitne til. Heretter blir Rema 1000 my one and only matbutikk. Jeg kommer til å savne Maximat, men jeg betaler gjerne en femmer ekstra for "løken" her hjemme i Norge og beholder verdigheten i samme slengen. Det tror jeg det er verdt, også får jeg heller finne meg en billig psykolog, for kveldens inntrykk må jeg få profesjonell hjelp til å bearbeide.

Hvor finner TV3 alle disse fantastiske menneskene? I Østfold - enn så lenge bare i Fredrikstad, og som sarping så kan jeg helt klart leve med akkurat dét, men hjelpes meg. Siden bloggen min strengt tatt er en offentlig nettside, så skal jeg styre meg for å skrive alt jeg tenker i dette nu, men jeg skal love dere at det ikke er småtteri. Konklusjonen er hvertfall klar: NO MORE svenskehandel på denne "norsken". I hvertfall ikke på en god stund...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails