Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 18. januar 2010

Til å bli i godt humør av

Mye av det som gjør et hus til et hjem, er blomster. Hele året har jeg friske blomster på spisestuebordet, og gleden var på lørdag stor når jeg så at tulipanene er tilbake. Jeg klarte ikke motstå fristelsen, og kjøpte to store buketter med 20 tulipaner i hver, når jeg var i butikken i går. Da kunne jeg pynte hele stua! Tulipaner gir løfter om lysere tider, og med sine fantastiske farger får de deg i godt humør på én, to tre.

 
Related Posts with Thumbnails