Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




lørdag 30. januar 2010

Kreativt øyeblikk

Hjemme hos oss har vi et høyt forbruk av fyrstikker. Ikke fordi vi er pyromane eller har tendenser i den retning, men helt enkelt fordi vi fyrer med ved og fordi jeg har en ting for levende lys. Til bryllupet vårt fikk vi blant annet en fint pyntet fyrstikkeske, og den har hatt fast plass ved siden av ovnen. Den har fått påfyll etter behov, men nå har den blitt så slitt at den nok har gitt gnist til sin siste fyrstikk. I et (sjeldent) kreativ øyeblikk, lot jeg meg inspirere av den gamle fyrstikkesken, og pyntet en ny som nå skal få plassen ved siden av ovnen. Det var gjort på ti minutter, og det er minutter jeg godt kan spandere på å ha det litt finere rundt meg. I grunnen ble jeg ganske fornøyd med resultatet også...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails