Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




onsdag 25. februar 2015

Når man ikke har sko...

Bustemannen klager alltid på at han ikke har sko.
Det er så vanskelig å finne noen som passer en 48, sier han. 
Og dessuten så roter jeg så fælt, sier han også.
Setter fra meg både her og der, påstår han.

Vel.


a) Dette er ikke mine sko. 
b) Han har fire par til - bare i denne skohylla.
c) Det er ikke jeg som har plassert dem rett innafor døra, foran trappa.
d) Jeg har tre par sko i samme skohylle. Totalt sett har jeg kanskje like mange sko som Bustemannen dersom jeg teller enkeltsko og han par.

Det kan ikke være greit og måtte gå barføtt.


 

1 kommentar:

Anne-Helene sa...

Jeg vet om en som gikk barføtt året rundt, mange år, men jeg vet ikke helt om jeg ville hatt en sånn en oppi senga.

Høres meget farlig ut.

Må gubben din ha så svære føtter da? Hvis han bare kutter dem over på midten så slipper han nye skokjøp på en stund. Det må da være praktisk?

Related Posts with Thumbnails