Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




fredag 27. februar 2015

I dag skal jeg pynte meg

Jeg skal ha krone på.
Det har Busteliten bestemt.
"Mamma, når du har bursdag må du ha krone!"


Han har laget den selv.
Han har skrevet mamma.


Også har han tegnet meg. 
Og seg selv.
Lillebror er den lille krusedullen der bak.
Pappa er i midten, ved siden av lillebror.


En blomst har også fått plass.
Jeg tror den er litt vissen,
men det er tanken som teller.


Ja, for vi kimser ikke av bursdager!
På dét punktet er Busteliten klar.
Om man blir åtte eller tjueåtte,
spiller ingen rolle.


Bursdager skal feires!


Med flagg.
Med gaver.
Med kake.
Med gjester.


Og med krone.
Verdens flotteste bursdagskrone!


 

6 kommentarer:

Åshild sa...

Klart dagen skal feires. Det er bra du har en som passer på det. Og du er heldig som får krone.
Gratulerer.

Bjørg sa...

Gratulerer så mye med dagen! Ha en kjempefin dag :) Du er fantastisk flink til å skrive, bloggen din er alltid gøy å lese. Tusen takk for at du deler dagene med oss alle :)

Vivishagerom sa...

Så herlig innlegg. Gratulerer så mye med dagen.

Vivi

Refleksjon på livsvegen sa...

Så nydeleg!

Eg gratulerer, eg gratulerer med dagen som Herren deg gav!

Eg gratulerer, eg gratulerer og ynskjer deg Guds Velbehag!

God helg!

Livet i Casa Didriksen sa...

Hipp hipp hurra for deg og gratulerer med dagen!!

Mormorfarmor Inger sa...

Hurra for deg - klart man må ha krone - særlig når den er så flott som denne :)

Related Posts with Thumbnails