Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




lørdag 16. juni 2012

Drømmejobben som røk

VG går hardt ut i reklamekampanjer om dagen, hvor de forsøker å fortelle alle som har tid til å sitte foran TV at de er flinke til å se en sak fra flere sider, og i tillegg avdekke disse sidene. Smafunnsengasjerte og kritiske skal de være. Jo, jo. Fint og flott dét, tenker jeg, 
og tar min daglige tur inn på VG-nett:


Åh! Gud 'a meg! 

Også jeg som alltid har tenkt at det er å være bankraner som er drømmejobben. Jeg har jo søkt meg gjennom hele Internettet for å finne beste utdanning og det som er, og så... Shoot. Ja, ja. Godt noen tok seg bryet med å fortelle meg at det ville vært et dårlig valg før det var for sent. Tusen takk, VG. 

En annen forferdelig sak jeg har festet meg ved i løpet av uka, er denne: E-TYPE HAR VONDT DØGNET RUNDT! Huff og huff. Altså, synd for E-TYPE, men er det slutt på sultkatastrofene? Krigene? Terroristene?

Skjønt, man skal vel bare være glad til så lenge landets aviser har tid til å skrive om slikt. Det kunne jo vært så mye, mye verre. 

- Har du kommet over noen sjokkerende nyheter i løpet av uka? -


 

2 kommentarer:

Villa Wonka sa...

Hehe… artig nyhet :-) Kjekt å vite hvis jeg skulle tenke på å bytte jobb engang :-)

Ha en fin lørdagskveld!
Klem

Anonym sa...

Du er så fokusert på de dårlige nyhetene! Har du ikke fått med deg at Tone og Aksel skal gifte seg?! Det er jo FANTASTISK!

.. sukk, virkelig samfunnsnyttige saker.

Related Posts with Thumbnails