Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 14. mai 2012

Dagens outfit

Jeg var overrasket over å se at vi fortsatt hadde tak,
da jeg våknet i morges fortsatt var våken da morgenen endelig kom.

Dagens outfit gav seg for én gangs skyld selv:


Ha en fin dag - tjor dere fast!


 

, som har byttet kaffekoppen med kaffebøtter etter en søvnløs natt.

4 kommentarer:

VeroNot sa...

*holder meg godt fast med begge hendene, løfter forsiktig den ene hånden fort og vinker hei før jeg holder meg fast igjen* Her blåser godt her også ja... Ha en fin dag!

RoseSommer sa...

Ja, jeg har beveget meg ut i vinden idag for å kjøpte KK. Nå er det ferdig lest, og jammen var det en flott artikkel du var med i! De var fine de andre historiene også. Tankevekkende og rørende.

Anonym sa...

Jeg forestiller meg at all blåsingen er himmelens måte å jage bort regnværet som er meldt til søttende mai! Sånn sett sier jeg "jatakk, mer vind, takk".

.. og jeg blir skikkelig skuffet dersom det viser seg at jeg tar feil!

Et Levende Hjem sa...

Kul t-skjorte! :)

Godt at man noen dager slipper å tenke så veldig mye på hva man skal ha på seg... :)

Klem
Vibeke

Related Posts with Thumbnails