Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 5. desember 2011

Et lite livstegn

Joda, det er liv i oss, selv om helga både kom og gikk uten at det skjedde noe på Bustebloggen. Besøket fra Estland er vel ankommet, og nå koser vi oss med filmkveld. Vår kjære venninne er helt betatt av Norge og alt det norske, så hva passer vel bedre enn Trolljegeren?


I morgen skal vi hjem til besteforeldrene mine for å bake kransekake. Når jeg leser i Juleminneboka vår, og huskelisten jeg i fjor skrev for juleforberedelsene i år, ser jeg at julebaksten skulle vært påbegynt allerede i november, så det er absolutt ikke for tidlig. Med tidenes mildvær, så er det så som så med julestemninga om dagen, og da er det litt tungt å komme i gang med forberedelsene. 


Parallelt med juleforberedelsene, har vi så smått begynt med forberedelsene til Bustelitens dåp. I dag har vi vært på Panduro og kjøpt materiell til invitasjoner, og jeg gleder meg til å sette i gang. Det skal bli moro å stelle i stand til selskap for den lille mannen, og jeg bobler over av ideer som jeg gleder meg til å prøve ut. Kanskje noen av dem skal luftes her på Bustebloggen etter hvert også?

Vel, nå er det tilbake til filmen. Bare et lite livstegn fra denne kanten.
Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, og en god morgendag.

Kvakk! Kvakk!
  

 

8 kommentarer:

Mona Christin sa...

Filmkveld kan jeg like. Blir bare så altfor sjelden.

Søte tøfler.

Klem Mona C

Elisabeth, innerst i veien sa...

Søte tøfler. Kos dere! Julestemninga kommer vel etterhvert.

hh sa...

Veldig søte tøfler! Sliter med julemotivasjonen her i huset også!

Mormorfarmor Inger sa...

Hællænussen - så vakre føtter han Busteliten har ♥ Lykke til med baking - det skal snart bakes her også. Snart...

Anonym sa...

Er det ikke bedre å vente lenge med baksten slik at den er ferskest mulig til juledagene?

Trollmora sa...

Skjønne tåfiser med tøfler på seg :)

Koselig å høre fra deg igjen/lese deg igjen!

Kos deg masse med forberedelser til dåp!

klem

Shy sa...

Lykke til med dåp og juleførebuingar!

Christine sa...

So skjønne små tottelotta!! Huske at eldstemann hadde nokre liknande tøffla :)

Kos deko med film kveld, og estlandsk besøk!

Klem frå Christine

Related Posts with Thumbnails