Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




onsdag 7. juli 2010

Fest på en hverdag

Ja, så var det tid for et slikt takke-innlegg igjen da. Siden dere sikkert er kjempespente på hvem som er de heldige vinnerne av Bustebloggens give away, tenkte jeg virkelig å trekke ut dette innlegget. Nesten til det kjedsommelige. I en sådan stund som denne, har jo en blogger ganske mye på hjertet, og for å formidle dette før alle navigerer seg videre på Internettet (det jo sikkert mange som tenker at ”her er det ikke mer å hente siden give awayen er trukket”), må jo slike ting nevnes før pikniken kan starte for de heldige vinnerne.

For det første må jeg bare si at jeg er overveldet. Overveldet over at min vesle blogg plutselig ikke er så bitteliten lenger. På nitten dager, har antall besøkende per dag blitt doblet, og antall følgere har også steget betraktelig (enda det ikke var noen lodd å hente på å bli følger). Det syns jeg er kjempestas! Kjempestas er det også med alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen – til tider blir jeg nesten høy på meg selv når jeg leser alle godordene dere har å komme med. De varmer mer enn dere aner, og de gjør at noe jeg syns var morsomt i utgangspunktet blir enda morsommere!

For det andre, så har jeg jo blitt kjent med en god del nye mennesker den siste tiden. Noen av dere rekker jeg å titte innom hver dag, andre litt mer sporadisk. At ikke det alltid ligger igjen en kommentar etter meg betyr ikke at jeg ikke har lest. Jeg blir mer og mer fascinert av Blogglandia, og jeg er jammen glad for at jeg har fått ”statsborgerskap” her. Fantastisk!


Nå, begynner dere å bli nysgjerrige? Jeg skal ikke holde dere på pinebenken lenger (de fleste har sikkert scrollet ned og sniktittet for lengst). Det har blitt lagt igjen hele 74 kommentarer, og 114 lodd har blitt tatt. Etter et omfattende skrive-lapper-og-legge-i-en-fotogen-bolle-prosjekt, har to vinnere omsider blitt trukket ut. De to heldige er Hilde R. og Verdens Heldigste Mamma. Gratulerer! Send meg adressen deres på mail, og pakk piknikkurven.


Jeg har etter mye om og men, bestemt meg for ikke å trekke noen trøstepremier. Det er muligens litt kjipt gjort, men jeg sparer heller moroa til en ny give away litt senere.
Tusen takk til alle dere som deltok i Bustebloggens give away.
Dette var moro!


10 kommentarer:

A K sa...

heldige vinnere :) (vet at en av dem sikkert blir kjempekjempeglad, for der er det stadig snakk om piknikbursdag ;) )

Så moro at det blir flere besøk på bloggen din :) jeg er glad for at du blogger og at vi kan holde litt mer kontakt da :)

klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei ! ♥

Gratulerer til de heldige vinnerene ! :)
Jeg kjøpte meg faktisk både GG pappglass og tallerkner for ikke lenge siden selv. Syntes dette var litt stas å ha med på grillings, piknik osv. ;) Det er jo et meget vakkert pappservise, hihi...

Her er det litt mindre blogging enn ellers pga flere forskjellige ting. Men kommer sterkere tilbake etterhvert. :)

Ønsker deg en nydelig kveld vennen ! ♥

Goklem fra Anette ♥

Tove sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
Bedre lykke neste gang for oss uheldige.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Kali- sa...

Gratulerer til de som vant, buhu til meg og alle de 71 andre som ikke vant ;P :D
Det er alltid spennende med trekninger, og jeg er faktisk så glad i spenning at jeg alltid klarer å holde meg selv på pinebenken og ikke sniktitte. Verken når det kommer til trekninger eller på gaver som ligger under juletreet ;P
Er stadig innom, og jeg er glad jeg fant bloggen din, for her er det mye bra lesing, ja! :)
Ha en koselig onsdagskveld!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til vinnerne. Og takk til deg som skriver så underholdende!

Pia sa...

Gratulerer til vinnerene! Ja, så nå har du oppdaga gleden ved giveaways - det blir vel ikke så lenge til neste gang;)

Snuskebassa sa...

Gratulerer til de heldige!
Du har en knakende fin blogg, og vi er glade for å ha deg her i Blogglandia :-))

Martilie sa...

Gratulerer til vinnerne -og så kos for deg med økt antall besøk :)

Herlig ny sommer-header! Hel-skjønn!!

Klem fra Tove

Bergljot sa...

Gratulerer til vinnerne fra meg også. Det var jo sylskarp konkurranse, da!

Huldra sa...

Bra skrevet, og veldig hyggelig å lese noen tanker før trekningen. Nei, jeg skrollet meg faktisk ikke nedover kjappest mulig, men koste meg med hver setning. Det ER nemlig mye godt i det du skriver, så det er absolutt ikke rart du har fått så mange følgere. :)

Grattis til vinnerne! =D

Related Posts with Thumbnails