Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 21. juni 2010

Give Aways og utfordring

På fredag fant jeg for én gangs skyld noe annet enn reklame og regninger i postkassa - jeg fant en pakke!
Pakka kom fra Jijji med den koselige bloggen Jijjis Lune Hjørne. Jeg var så heldig å vinne trøstepremien i Give Awayen hennes, og fikk dette nydelige metallhjertet og en pakke med servietter.


Tusen takk søte deg!

Om du har lyst til å teste din vinnerlykke, kan du jo melde deg på Bustebloggens Give Away


Trekning onsdag 7. juli.

~~~~~~~~~~~~

Jeg har fått nok en utfordring, og den har jeg fått av Kallemillelente.
Hun har hatt en stor prisutdeling i helgen, og har lagt masse arbeid i showet. Ta en titt!
Utfordringen min består i å fortelle seks positive ting om meg selv, for deretter å legge ut et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med. Som min egen største kritiker, er ikke dette en enkel oppgave, men jeg skal gi det et forsøk:

1. Jeg er pliktoppfyllende
2. Jeg har en pen og forståelig håndskrift (sier alle)
3. Jeg har god fantasi, og er flink til å sysselsette meg selv
4. Jeg er flink til å si nei til ting jeg vet jeg ikke har kapasitet til - det er bedre å si nei med én gang enn å skuffe folk med et ja og ikke stille opp.
5. Jeg er flink til å le - spesielt av meg selv
6. Jeg er nokså smart (selv om enkelte blogginnlegg kan tyde på det motsatte) 


Innerst inne vet man jo hva som er ens positive sider; det er bare så skummelt å si det høyt, for tenk om man er helt blottet for selvinnsikt! Jeg håper at jeg har sett meg selv med noenlunde riktige øyne her, hvis ikke for dere som kjenner meg godt skrike ut - jeg skal takle det.
Utfordringen skal egentlig sendes videre, men jeg ser at det er så mange som har fått denne tidligere, så jeg tror jeg lar den stoppe her. Jeg får litt dårlig samvittighet med tanke på alt arbeidet Kallemillelente la ned i det hele, men jeg tror det er greit slik.

Ha en fin mandag!





1 kommentar:

kallemillelente sa...

Kjekt å lese. Hadde tenkt å legge til en utfordring om å ikke sende videre, for det tar jo litt vel av med awarder. Men så tenkte jeg det var litt dumt hvis dette skulle være den første utfordringen noen fikk, og at de derfor ikke fikk sendt videre:) Her vil en jo ikke støte noen, nemlig:)
Klem

Related Posts with Thumbnails