Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




søndag 7. februar 2010

Vintersøndag

Etter at jeg begynte å blogge, har jeg blitt mye flinkere til å se de små tingene i hverdagen. Jeg har også blitt mye flinkere til å la husets fotoapparat ligge fremme, slik at vi kan huske på å ta bilder av de små, hverdagslige tingene. Livet er jo ikke bare bursdagsfeiringer og ferieturer, livet er mest hverdager (og glad er jeg egentlig for det), og hvorfor ikke forevige dem? I dag skinner sola fra skyfri himmel, det er noen få minusgrader ute, og snøen glitrer i alle lysspekterets farger. Akkurat slik en søndag i februar skal være. Så, jeg tok en pause i skolearbeidet, tok med meg fotoapparatet ut og tok noen bilder av dagen i dag. Vi bor i et gammet hus (så don't mind sliten kledning - den skal byttes neste sommer), og fra taket henger det masse istapper som jeg lar meg fascinere av. De skifter form fra dag til dag, og er i grunn flotte (men farlige) kunstverk skapt av naturen.


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails