Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




mandag 8. februar 2010

Mitt kjøkken er fylt med...

Når vi flyttet inn i huset vi bor i, kunne jeg ikke fatte å begripe hva jeg skulle med all den skapplassen! Jeg var ung, dum og uerfaren. Nå er jeg snart tre år eldre, kjøkkenskapene stappa fulle, og jeg i kronisk mangel på plass. Forleden omrokkerte vi i noen skaper for å få plass til flere norgesglass, og selv om skapene er mer enn fulle hender det stadig vekk at noe nytt finner veien til kjøkkenet mitt. Siste tilskudd i kjøkken"utstyr" er disse to rensdyra:


De fant jeg på iittala på Nordby. Så, hva bruker man ren til på kjøkkenet? Jo, de bruker man som lokkholdere! En kjempesmart (!) duppeditt som reduserer risikoen for at hvadetmåttevære koker over - perfekt for en vimsekopp som meg!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails