Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




torsdag 26. juli 2012

Dilemma på en helt vanlig torsdag no.7

Det er så utrolig gøy å se engasjementet dere viser når det er dilemmatid her på Bustebloggen. Jeg skjønner at dette er noe jeg må fortsette med! 

Forrige gang var dilemmaet nokså lett; og det var vel nesten ingen som ville beholdt ben fremfor armer.  Å være selvhjulpen med tanke på alt man trenger hendene til, veier mer enn å kunne gå eller løpe for de fleste av oss. Heldigvis er det et valg de færreste av oss faktisk er nødt til å ta. 


Denne gangen har jeg et litt 
mindre alvorlig dilemma, men slettes ikke enklere. 

Aldri mer Facebook eller aldri mer SMS?

- Hva velger du? -


15 kommentarer:

Berre Kristin sa...

Veljer vekk fb utan å blunka. Har kontakt med fleire av dei viktigaste på sms:) dessutan har eg instagram no;)

Mormorfarmor Inger sa...

Da velger jeg bort facebook! Uten tvil!

PS: Kos deg på loftet i værmen ;)

Åshild sa...

Jeg også anser SMS mer nyttig enn Facebook.

Black Feathers sa...

Heisann. Dette slenger jeg meg med på ;)
Aldri mer Facebook. Jeg synes faktisk at faceren er usosialt. Trives bedre å snakke med folk på telefon eller dra på besøk. Face to face er mer min greie ;)

Morsomt konsept her hos deg ;)
Ha en fin dag.
Hilsen Eline.

Hildes Scrappeunivers sa...

Aldri mer Face uten tvil!

Ha en herlig torsdag. Nå skal jeg sjekke ut den spennende giveawayen din!

Klem

Shy sa...

Facebook er lett å kvitte seg med.

eventyrLise sa...

Aldri mer sms ;-)

Ingamor sa...

Aldri mer facern!

Petrus og Petrine sa...

Aldri mer facebook :)

Pia sa...

Må bli aldri mer fb.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg kan leve fint uten fb. SMS trenger jeg for å sende handleliste til gubben, he he.

Ingrid sa...

LETT, aldri mer facebook! :)

Anna sa...

Aldri mer Fjesboka.. TENK så mye tid man hadde spart! =D

Stine Westmoen sa...

Aldri mer tryneboka takk :D SMS bruker jeg i jobben også, så DET klarer jeg meg ikke uten.

Gotteriogsann sa...

Enkelt, aldri mer facebook.
Bruker den mindre og mindre som det er.

Related Posts with Thumbnails