Velkommen til Bustebloggen

En utpreget hverdagsblogg med små gløtt fra en hverdag som nok ikke er så festlig som mange skulle tro. Her luftes små og store tanker, det skrytes av interiør og gryende håndarbeidsferdigheter, mens hverdagsgledene står i sentrum. Det hele krydres med en stor porsjon humor, men har også små stikk av alvor. Håper du vil like deg her, og legg gjerne igjen et spor før du går.




søndag 4. mars 2012

Tre dager til ende

I kveld kjennes det ut som om lufta har gått ut av en ballong.
Det har vært bursdagsfeiring av jubilanten (altså meg) tre dager til ende.
Det har vært utrolig koselig, men det merkes.


At Busteliten i tillegg har vært litt ute av form, har tatt litt ekstra med krefter.
Sutring og våkennetter tar mer enn de gir.

Søte former fra Ib Laursen, og spiselig bordpynt.

På fredag hadde jeg besøk av noen av venninnene mine ♥
Skravling. Latter. Med mann og barn hjemme, ble det en stille og rolig kveld,
men jeg hadde det koselig, og håper de hadde det samme.


Hjemmelaget koldtbord stod på menyen,
og oreokake ble jublende mottatt litt senere på kvelden.


I går formiddag gjorde familien min entré, og Busteliten glemte snart at han hadde kastet
opp halve dagen så snart oldefaren hans var innenfor døra.  


De to er på en helt egen frekvens, og har hatt et sterkt bånd fra første dag
som er både rørende og vakkert å se på.


Tradisjonen tro inviterte vi til pølsefest før vi gjøv løs på kakene.
Jeg håper og tror at ingen dro hjem med tomme mager.
Vi var i hvertfall mette da etegildet var over. 

Servietter fra Ib Laursen. Elsk ♥

I dag har svigerfamilien vært her og tømt huset for rester. 
Vertskapet bar desverre preg av dårlig nattesøvn, men det ble likevel
noen hyggelige ettermiddagstimer.


Da de var gått, ble Busteliten og jeg sendt til sengs, mens Bustemannen
tok seg av opprydningen. Snille Bustemannen ♥


I kveld er det sofakroken som gjelder, mens vi etter beste
evne forsøker å samle krefter til en ny uke. Uansett har vi minnene om
en hyggelig helg med oss, og da har vi jo noe å leve på frem til neste helg.

Alternativ bruk av en lysholder fra Living.

Jeg håper du har hatt en fin helg også?

 

 

8 kommentarer:

Shy sa...

Storveges feiring! Gratulerer med overstått!

Unknown sa...

Kan tru du må værr sleten ja!
Håpe det var mest kjekt og ikkje så masse pes då...

Og sånne laken ja... huske me hadde de i rosa og gult me og. Eg har faktisk fått tak i det på loppis det og, så det får vel et nytt liv det og.

Slapp av og nyt freden du nå då smukka :o)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Tre dager til endes, høres deilig ut. Godt at du har kost deg!

No.15 sa...

Herlig! Gratulerer med overstått.

Klem, Lise

Mona Christin sa...

Grattis med bursdagen. Vel overstått. Moro med feiring da.

Jeg har bursdag i dag (mandag) og skal feire til helgen med pappa som fyller straks.

Klem Mona C

InstatreffNorge sa...

Ja det var litt av en feiring:):)
Masse kjempeflotte kakebilder:D
Må si jeg blir sliten bare av å lese om det...hehe... har du bakt alt selv?

Håper busteliten har gitt mamma'n sin litt søvn i natt og at du får en rolig uke:)
Bra du ikke trenger styre så illle på fredag da;)

Klemmer

sisselastrid sa...

Tre daga til ende....nesten som bryllup det ;) Ser ut som du har hatt ei kjekk og travel helg.

Håpe Busteliten lar mammaen få sove ut litt og ønske dåkke ei fin veke vidare!

Klem

Huldra sa...

Gratulerer så mye med dagen som var! :)

Har bladd meg bakover som vanlig, og smiler godt av bustelitenrommet. Flott idè med skjermbrettet, og arvede leker fra mamma er jo bare spennende. :)

Related Posts with Thumbnails